Polityka Prywatności

Strona Główna/Polityka Prywatności
Polityka Prywatności 2019-10-29T11:31:57+00:00

POLITYKA PRYWATNOŚCI

 

 

  1. OZNACZENIE PRZEDSIĘBIORSTWA

 

Godan Serwis  Sp. z o.o. ul. Ryżowa 84, 05-816 Opacz-Kolonia, tel: +48 22 207 21 73
KRS: 0000181177, REGON: 015610557, NIP: 522 27 08 469, Kapitał Zakładowy: 100 000 zł.

 

 

  1. JAKIE DANE I W JAKI SPOSÓB SĄ ZBIERANE PRZEZ ADMINISTRATORA?

 

Administrator pozyskuje dane osobowe od użytkowników strony internetowej GoDdanSerwis.pl lub z platformy workflow.godanserwis.pl. Podstawowym sposobem pozyskiwania danych osobowych jest dobrowolne wypełnienie formularza kontaktowego lub zapis do newslettera. Administrator może pozyskać w ten sposób imię, nazwisko, nick, adres, oraz adres e-mail użytkownika. Dane są przechowywane przez Administratora w formacie, który pozwala na ich przeniesienie.

 

 

  1. JAK SIĘ Z NAMI SKONTAKTOWAĆ?

 

Mogą Państwo napisać  do wyznaczonego przez nas administratora danych osobowych:

Adres e-mail: info@godanserwis.pl

Adres pocztowy: Ochrona Danych Osobowych GoDan Serwis Sp. z o.o. ul. Ryżowa 84, 05-816 Opacz-Kolonia

Potrzebują Państwo  informacji natychmiast- zadzwoń: tel.: +48222072173

 

 

  1. PLIKI COOKIES

 

Pliki cookies to pliki tekstowe, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Następnie są używane przez dany serwis do rozpoznania urządzenia użytkownika przy ponownym wejściu na serwis internetowy. Plik cookies zazwyczaj zawiera nazwę strony internetowej, z której pochodzi, „długość życia” (czyli czas jego istnienia), oraz wygenerowany unikalny kod.

 

Do czego używamy ciasteczek?

GoDan Sp. z o.o. używa plików typu cookies do rozpoznawania i zapamiętania informacji o użytkownikach. Pozwala to bardziej precyzyjnie rozpoznawać indywidualne potrzeby użytkownika i dzięki temu oferować mu usługi lepsze i bardziej dostosowane do jego potrzeb.

Pliki typu cookies są wykorzystywane przez GoDan Serwis Sp. z o.o. również do celów:

  • statystycznych- w celu tworzenia statystyk odwiedzalności i zachowań na serwisach
  • reklamowych- pozwala dopasować do danego użytkownika odpowiednich reklam

 

W jaki sposób mogą Państwo zmienić ustawienia dot. ciasteczek albo je usunąć?

Możesz zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby pliki cookie były blokowane – w całości lub w jakiejś części. Pamiętaj jednak, że jeżeli zablokujesz obsługę plików cookies może to negatywnie wpłynąć na wygodę korzystania z naszych serwisów, możliwe, że nie będziesz miał dostępu do niektórych podstron naszych serwisów. Uniemożliwisz nam to również indywidualne informowanie Cię poprzez reklamy o naszych aktualnych promocjach. Jak zmieniać ustawienia obsługi plików cookies znajdziesz tutaj.

 

 

  1. SKĄD MAMY PAŃSTWA DANE?

 

Otrzymaliśmy je od Państwa podczas dobrowolnego podania tych danych lub wpisaliśmy je zgodnie z umową i prowadzoną współpracą – wypełniając formularz dostępny na naszych stronach internetowych godaserwis.pl i na platformie workflow.godanserwis.pl, bądź skorzystali Państwo z możliwości zapisania się do naszego newslettera.

 

 

  1. CELE ORAZ CZAS PRZETWARZANIA DANYCH

 

Współpraca i komunikacja

W ramach zleconych zadań i w celu opracowania raportów przetwarzamy dane naszych Klientów, pracowników oraz osób, które dobrowolnie podały nad dane w formularzu kontaktowym lub poprzez zapis do newslettera.

 

Narzędzie czatu na żywo – Chat

Jeśli użyją Państwo narzędzia czatu na żywo (Chat) do nawiązania z nami kontaktu, podany dobrowolnie przez Państwa nick oraz treść wiadomości będą- w ramach powierzenia przetwarzania danych – przechowywane u naszego usługodawcy Chat (na nasze zlecenie na serwerach zlokalizowanych poza terenem EU).

Dane będą tam przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO w celu udzielenia przez nas odpowiedzi na otrzymane od Państwa zapytania, a następnie usuwane w terminie 12 miesięcy od momentu rozpoczęcia konwersacji.

 

 

Portale społecznościowe 

Administrator przetwarza dane osobowe Użytkowników odwiedzających profile Administratora prowadzone w mediach społecznościowych (Facebook, YouTube, Instagram). Dane te są przetwarzane wyłącznie w związku z prowadzeniem profilu społecznościowego Administratora, w tym również w celu informowania Użytkowników o aktywności Administratora oraz promowaniu różnego rodzaju wydarzeń, usług oraz produktów, a także w celu komunikacji z Użytkownikami za pośrednictwem funkcjonalności dostępnych w mediach społecznościowych.

Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych przez Administratora w tym celu jest jego uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na promowaniu własnej marki oraz budowaniu i utrzymaniu społeczności związanej z marką.

 

 

Marketing- reklama kontekstowa

Administrator przetwarza dane osobowe Użytkowników dla celów marketingowych w związku z kierowaniem do Użytkowników reklamy kontekstowej (tj. reklamy, która zakłada dopasowanie treści reklam do treści stron, na których są one umieszczone).

Przetwarzanie danych osobowych odbywa się wówczas w związku z realizacją uzasadnionego interesu Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

 

 

Marketing- reklama behawioralna

Administrator przetwarza dane osobowe Użytkowników, w tym dane osobowe gromadzone za pośrednictwem plików cookies oraz innych podobnych technologii, dla celów marketingowych w związku z kierowaniem do Użytkowników reklamy behawioralnej (tj. reklamy, która jest dopasowana do preferencji Użytkownika). Przetwarzanie danych osobowych obejmuje wówczas także profilowanie Użytkowników. Wykorzystanie zebranych za pośrednictwem tej technologii danych osobowych w celach marketingowych, w szczególności w zakresie promowania usług i towarów podmiotów trzecich, odbywa się na podstawie uzasadnionego interesu Administratora i tylko pod warunkiem, że Użytkownik wyraził zgodę na wykorzystanie plików cookies.

Zgoda na wykorzystanie plików cookies może być wyrażona poprzez odpowiednią konfigurację przeglądarki internetowej, a także może zostać w każdym momencie wycofana, w szczególności poprzez wyczyszczenie historii cookies oraz wyłączenie obsługi cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

 

 

Marketing bezpośredni- newsletter oraz inne informacje handlowe

Jeżeli wyrazili Państwo zgodę na otrzymywanie informacji marketingowych za pośrednictwem e-mail (newsletter), SMS oraz innych środków komunikacji elektronicznej, Państwa dane osobowe będą przetwarzane dla celu wysyłania takich informacji.

Podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes GoDan Serwis Sp. z.o.o polegający na wysyłce informacji marketingowych w granicach udzielonej przez Państwo zgody (marketing bezpośredni).

Dane będą przechowywane w tym celu przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu GoDan Serwis Sp. z.o.o, chyba że sprzeciwią się Państwo otrzymywaniu informacji marketingowych.

Mogą Państwo skorzystać z prawa sprzeciwu wobec przetwarzania danych na potrzeby marketingu bezpośredniego, w tym również profilowania.

 

 

Państwa dane osobowe będą przetwarzane:

  • w związku z wyrażoną zgodą na otrzymywanie newslettera (kierowania do Ciebie treści marketingowych)- podstawą prawną przetwarzania, w tym z wykorzystaniem profilowania, jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);

 

  • w celach analitycznych i statystycznych- podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na prowadzeniu analiz aktywności Użytkowników w serwisach internetowych Administratora, celem doskonalenia jego funkcjonalności;

 

  • w celu ewentualnego ustalenia i dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami- podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na ochronie jego praw.

 

W każdym czasie masz prawo do cofnięcia zgody na otrzymywanie newslettera. Mogą to Państwo to zrobić kontaktując się z nami mailowo bądź logując się do Swojego konta dostępnego, którego link otrzymali Państwo po rejestracji adresu. Jest on również umieszczony jako link w każdym wysyłanym newsletterze.

 

 

Przetwarzamy też Państwa dane osobowe w celach wskazanych poniżej:

 

Wykorzystanie cookies (ciasteczek)

Aby uatrakcyjnić odwiedziny naszych stron internetowych i polepszyć ich funkcjonalność, wykorzystujemy tzw. ciasteczka (cookies). Chodzi tutaj o niewielkie pliki tekstowe, które są zapisywane na Państwa urządzeniu. Niektóre z tych plików są kasowane po zakończeniu sesji w przeglądarce internetowej a więc po jej zamknięciu (tzw. ciasteczka sesyjne). Inne cookies pozostają na Państwa urządzeniu i umożliwiają ponownie rozpoznawanie Państwa przeglądarki internetowej podczas kolejnych odwiedzin naszych stron (tzw. ciasteczka długoterminowe).

Mogą Państwo tak skonfigurować swoją przeglądarkę internetową, żeby otrzymywać informacje o utworzeniu cookies i decydować o przyjęciu cookies w określonych sytuacjach lub zablokować je wszystkie. Jednak całkowite zablokowanie cookies może ograniczyć funkcjonalność naszych serwisów.

 

 

Facebook-Pixel

Do celów statystycznych stosujemy badanie reakcji odwiedzających Pixel z Facebook Inc., 1601 S. California Ave, Palo Alto, CA 94304, USA (dalej zwane: Facebook). Za pomocą plików cookies można zrozumieć zachowanie użytkownika po kliknięciu reklamy na Facebooku i przekierowaniu na naszą stronę internetową. Chcemy uchwycić, w jaki sposób nasze działania marketingowe na Facebooku są przyjmowane i jak mogą być ulepszane.

Zebrane dane są anonimowe i nie pozwalają nam wyciągać żadnych wniosków na temat Państwa osobiście. Dane są przechowywane i przetwarzane przez Facebook, dzięki czemu możliwe jest połączenie z profilem użytkownika na Facebooku, a Facebook może wykorzystywać dane zgodnie z polityką prywatności Facebooka (https: www.facebook.com/about/privacy ).

Jeśli chcą się Państwo sprzeciwić użyciu badaniu reakcji użytkownika Pixel Facebooka, możecie to zrobić na stronie:

https://www.facebook.com/ads/preferences/?entry_product=ad_settings_screen

 

Podczas Państwa odwiedzin nasze serwery zapisują tymczasowe dane dostępowe tzn. adres IP, z którego się łączono, rodzaj użytego do zamawiania oprogramowania (ActiveX, Flash, Java itd.), identyfikator sesji wykorzystywany do obsługi Twojego połączenia, a także datę i czas połączenia.

Dane te po zakończeniu połączenia są kasowane.

 

 

Gromadzenie danych anonimowych użytkowników

Poprzez technologię analizy webowej firmy Google Inc. (Webanalyse-Technologie Google Remarketing) i HotJar (https://www.hotjar.com/)  zostają pobrane i zapisane dane dla celów optymalizacji witryny internetowej.

Zbieranie i zapisywanie danych do analiz webowych możesz w każdej chwili zablokować ze skutkiem na przyszłość, klikając na poniższy link:

Dezaktywacja Google Remarketing

 

 

Wtyczki portali społecznościowych

Na naszej stronie internetowej www.godanserwis.pl stosowane są wtyczki (przyciski) serwisów społecznościowych Facebook, Instagram, LinkedIn.

Powyższe służy zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO zabezpieczeniu naszego prawnie uzasadnionego interesu, polegającego na optymalnej prezentacji naszej strony internetowej i oferty na rynku. Po kliknięciu na jeden z przycisków (wtyczkę) otwiera się nowe okno Państwa przeglądarki internetowej wyświetlające stronę logowania do danego usługodawcy, na której mogą Państwo (po ew. wprowadzeniu danych do logowania) uruchomić udostępnione tam przyciski np. „Lubię to” lub „Udostępnij”. Cel i zakres gromadzenia danych oraz ich dalszego przetwarzania i wykorzystywania przez usługodawców serwisów społecznościowych oraz Państwa prawa w tym zakresie, jak również możliwość nawiązania kontaktu i dokonania ustawień zapewniających ochronę Państwa prywatności, opisane zostały w polityce prywatności poszczególnych usługodawców.

http://www.facebook.com/policy.php

http://https://developers.google.com/+/web/buttons-policy

https://help.instagram.com/155833707900388

 

 

Nasza obecność na portalach społecznościowych

Nasza obecność na portalach społecznościowych służy zapewnieniu aktywnej komunikacji z naszymi stałymi i potencjalnymi Klientami. Za pomocą mediów społecznościowych informujemy również o naszych produktach i aktualnych promocjach.

W przypadku odwiedzin naszego profilu/konta w portalu społecznościowym, dany portal społecznościowy może- za pomocą plików cookies- w celach reklamowych oraz badania rynku automatycznie gromadzić i przetwarzać Państwa dane osobowe, tworząc na ich podstawie pseudonimowane profile użytkowników. Pseudonimowane profile tworzone są np. w celu umożliwienia wyświetlenia reklamy odpowiadającej Państwa zainteresowaniom.

Powyższe służy zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO zabezpieczeniu naszego prawnie uzasadnionego interesu, polegającego na zapewnieniu optymalnej komunikacji z klientami i prezentacji naszej oferty na rynku. Jeśli portal społecznościowy poprosi Państwa o udzielenie zgody na przetwarzanie danych osobowych (np. za pomocą pola checkbox), wówczas podstawą prawną ich przetwarzania będzie art. 6 ust. 1 lit. a RODO .

W przypadku portali społecznościowych mających główną siedzibę w USA obowiązuje porozumienie EU–US Privacy Shield (tzw. tarcza prywatności). W ramach umowy pomiędzy USA a Komisją Europejską, ta ostatnia stwierdziła odpowiedni stopień ochrony danych w przypadku przedsiębiorstw posiadających certyfikat Privacy Shield. Aktualny certyfikat danego portalu społecznościowego z siedzibą w USA dostępny jest tutaj. Szczegółowe informacje w zakresie przetwarzania Państwa danych przez poszczególne portale społecznościowe, jak również możliwość nawiązania kontaktu, złożenia zapytań dot. ustawień prywatności lub wniosku dot. realizacji Państwa uprawnień, w szczególności prawa do sprzeciwu, opisane zostały w polityce prywatności poszczególnych portali społecznościowych.

Gdyby potrzebowali Państwo pomocy w tym zakresie, poniżej udostępniamy potrzebne linki poszczególnych portali społecznościowych:

Facebook:http://www.facebook.com/policy

Google: https://policies.google.com/privacy

Instagram: https://help.instagram.com/519522125107875

LinkedIn: https://www.linkedin.com/legal/privacy-policy

 

Ustawienia dot. zgłoszenia sprzeciwu (Opt-Out):

Facebook: https://www.facebook.com/settings?tab=ads.php

Google/YouTube: https://adssettings.google.com/authenticated

Instagram:  https://help.instagram.com/519522125107875

LinkedIn: https://www.linkedin.com/psettings/guest-controls/retargeting-opt-out

 

 

  1. Państwa UPRAWNIENIA I PRAWA

Przysługują Państwu następujące prawa:

  • Prawo do uzyskania informacji o przetwarzaniu Państwa danych w zakresie określonym w art. 15 RODO
  • Zgodnie z art. 16 RODO- prawo do sprostowania- dotyczy Państwas nieprawidłowych lub niekompletnych danych osobowych
  • Zgodnie z art. 17 RODO- prawo do usunięcia („prawo do bycia zapomnianym”)- dotyczy zapisanych u nas Państwa danych osobowych, o ile ich dalsze przetwarzanie nie jest niezbędne:

–          do korzystania z prawa do wolności wypowiedzi i informacji

–          do wywiązania się z prawnego obowiązku

–          z uwagi na względy interesu publicznego

–          do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń prawnych

  • Zgodnie z art. 18 RODO- prawo do ograniczenia przetwarzania Państwa danych osobowych, o ile:

–          prawidłowość danych osobowych jest przez Państwo kwestionowana

–          przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a Państwo sprzeciwią się ich usunięciu

–          nie potrzebujemy już danych, ale są one Państwu potrzebne do ustalenia, dochodzenia lub obrony Twoich roszczeń prawnych

–          zgłosili Państwo na podstawie art. 21 RODO sprzeciw wobec dalszego przetwarzania danych

  • Zgodnie z art. 20 RODO- prawo do otrzymania dostarczonych nam Państwa danych w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego oraz do przesłania ich innemu administratorowi („prawo do przenoszenia danych”)
  • Zgodnie z art. 77 RODO- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. Z reguły mogą się Państwo zwrócić w tej sprawie do organu nadzorczego w miejscu Państwa zwykłego pobytu, miejsca pracy lub siedziby GoDan Serwis Sp. z o.o.

W przypadku pytań dotyczących gromadzenia, przetwarzania i wykorzystania Państwa danych osobowych, sprostowania, blokowania lub usuwania danych, a także w celu odwołania udzielonych zgód lub wyrażenia sprzeciwu wobec wykorzystywania danych w celach określonych w niniejszej polityce prywatności, prosimy o kontakt z naszym administratorem danych osobowych.

 

Prawo do sprzeciwu

W zakresie, w jakim przetwarzamy dane osobowe w sposób opisany powyżej- w celu ochrony naszych uzasadnionych interesów, które są nadrzędne w procesie równoważenia interesów- możesz sprzeciwić się takiemu przetwarzaniu ze skutkiem na przyszłość. Jeśli dane są przetwarzane do celów marketingu bezpośredniego, mogą Państwo w każdej chwili skorzystać z tego prawa, jak opisano powyżej. Jeżeli przetwarzanie odbywa się w innych celach, mają Państwo prawo do sprzeciwu tylko wtedy, gdy istnieją przyczyny wynikające z Państwa konkretnej sytuacji.

Po skorzystaniu z prawa sprzeciwu, nie będziemy dalej przetwarzać Państwa danych osobowych do tych celów, chyba że udowodnimy, że istnieją ważne powody zasługujące na ochronę w związku z przetwarzaniem, które przeważają nad Państwa interesami, prawami i wolnościami, lub jeżeli przetwarzanie służy dochodzeniu, egzekwowaniu lub obronie roszczeń prawnych. Nie ma to zastosowania, jeżeli przetwarzanie odbywa się do celów marketingu bezpośredniego. W takim przypadku nie będziemy przetwarzać Państwa danych osobowych w tym celu.

 

Aby skorzystać z powyższych uprawnień, powinieneś:

  • zalogować się na swoje konto w serwisie, na którym masz założone konto newsletterowe
  • dla zmiany zgód marketingowych wybrać oczekiwaną opcję ·zatwierdzić zmianę.

 

Administrator wykonuje żądanie użytkownika niezwłocznie. Usunięcie, ograniczenie, przeniesienie oraz zgłoszenie sprzeciwu względem przetwarzania danych będzie miało wpływ na świadczone przez Administratora usługi i skutkować będzie prawdopodobnie uniemożliwieniem wykonania tych usług w sposób prawidłowy. Użytkownik powinien zdawać sobie sprawę z tego, że jego dane przetwarzane są wyłącznie na potrzeby realizacji zamówienia oraz dostarczenia mu spersonalizowanej informacji handlowej.

 

Mają. Państwo prawo wnieść skargę w związku z przetwarzaniem przez nas Państwa danych osobowych do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

 

 

  1. KOMU UDOSTĘPNIAMY PAŃSTWA DANE OSOBOWE?

 

Zebrane dane mogą być udostępniane podmiotom wskazanym w przepisach prawa oraz podmiotom współpracującym z GoDan Serwis Sp. z o.o. wyłącznie w zakresie niezbędnym dla wykonania uzgodnionej usługi. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji usługi.

W związku z realizacją usług dane osobowe będą ujawniane zewnętrznym podmiotom, w tym w szczególności podmiotom takim jak banki i operatorzy płatności, podmiotom świadczącym usługi   prawne, audytowe, firmom  kurierskim (w związku z realizacją zamówienia), agencje marketingowe (w zakresie usług marketingowych) oraz podmiotom powiązanym z Administratorem, w tym spółkom z jego grupy kapitałowej.

 

 

  1. JAK DŁUGO PRZECHOWYWUJEMY DANE?

 

Przechowujemy Twoje dane przez czas obowiązywania umowy zawartej z Tobą, a także po jej zakończeniu w celach:

  • dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy
  • wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności podatkowych i rachunkowych
  • przechowujemy Twoje dane osobowe dla celów marketingowych przez okres obowiązywania umowy lub do momentu odwołania tejże zgody
  • przechowujemy Twoje dane zdjęciowe- maksymalnie przez okres 42 dni od dnia wykonania usługi
  • w przypadku organizacji konkursów oraz akcji promocyjnych, w których możesz wziąć udział- będziemy przetwarzać Twoje dane przez czas ich trwania, okres rozliczenia wręczania nagród oraz przez czas zawarty w umowie.

 

 

  1. ŚRODKI BEZPIECZEŃSTWA

 

GoDan Serwis stosuje szeroko zakrojone techniczne i operacyjne procesy bezpieczeństwa, aby chronić udostępnione przez Państwo dane przed nadużyciami, przypadkową lub celową manipulacją lub przed dostępem nieupoważnionych osób. Nasze procesy związane z bezpieczeństwem są stale ulepszane zgodnie z aktualnym rozwojem technologii.

Dokument dotyczący Polityki prywatności jest na bieżąco weryfikowany i w razie potrzeby aktualizowany. Zastrzegamy sobie prawo aktualizacji i zmiany polityki prywatności poprzez publikację nowej treści na swojej stronie internetowej. Spowodowane jest to tym, że zmianie ulegają technologie, standardy i wymagania związane z prowadzeniem działalności w Internecie.

 

Wersja 1 z dnia 29 października 2019